Aktuality a oznamy » Všetky aktuality » Mladí hokejisti v Tatrách « späť

Mladí hokejisti v Tatrách

dátum aktualizácie: 07.07.2017 | počet zobrazení: 16 863

Prečítať nahlas

Pred pár dňami sme sa my, 60-ti mladí hokejisti z MHK Humenné spolu s ôsmimi „statočnými“ trénermi vybrali na sústredenie do Vysokých Tatier. Ich nádheru sme si spoločne vychutnávali z rôznych pohľadov. Veď posúďte sami…

Bol piatok, 23.6.2017, nastúpili sme do autobusu, takmer sa pobili o zadné miesta, urobili si pohodlie a vyrazili sme – smer Vysoké Tatry. Privítali nás krásnym počasím. Po ubytovaní v hoteli Apartmány Lomnica sme začali naše putovanie na Popradskom plese. Ďalekohľadom sme pozorovali výkony horolezcov, chvíľu sa kochali nádherným prostredím, nakúpili suveníry a tí, menej unavení si zaskákali na trampolíne.

V sobotu ráno sme ešte zívali, lebo „poniektorí“ večer z rôznych dôvodov nemohli zaspať. No tréneri boli neoblomní a vyhnali nás na rannú rozcvičku a neskôr aj na tréning. Po chutnom obede sme pokračovali v našom putovaní po Tatrách. Vybrali sme sa na Hrebienok a z Hrebienka k studenovodským vodopádom. Tu už foťáky v mobiloch naozaj nestíhali. Pofotili sme aj nemožné zábery, niektorým sa ušla aj studená sprcha z horskej vody vodopádov. Takmer všetci sme si ešte vychutnali adrenalín z divokej jazdy na gumenom kolese po 100m tobogane.

Ďalší deň sa na nás už skoro ráno zubilo slniečko. Po tréningu sme sa vybrali na obhliadku Štrbského plesa. Hladoši neodolali tamojšiemu bufetu, v ktorom v ten deň predali určite najväčší počet hot-dogov. S vyplazenými jazykmi sme sa doplazili do hotela, kde nás čakalo milé prekvapenie – grilovačka. Chutné klobásy a mäsko dodali po náročnom dni proteíny všetkým zúčastneným hokejistom.

Čakal nás už len posledný deň. Nechýbal v ňom tréning a súťaž, v ktorej sme si otestovali svoju kondíciu a tí najšikovnejší dostali aj zaslúženú odmenu, ktorá obohatí ich hokejovú výstroj. Unavení, uchodení, ale šťastní a spokojní s výletom sme sa v pondelok popoludní vrátili domov. Priniesli sme si nové otlaky, spálené nosy, ale najmä veľa prekrásnych zážitkov.

Ďakujeme všetkým, ktorí zorganizovali toto vydarené podujatie, trénerom, vedeniu MHK Humenné za finančnú podporu sústredenia, ale aj všetkým mladým hokejistom, pre ktorých sa stal šport vášňou a ktorí v priebehu štyroch dní prekonávali svoje hranice a utužovali svoju hokejovú partiu.

« späť

Parkovné aj prostredníctvom APLIKÁCIE

Parkovné aj prostredníctvom APLIKÁCIE viac

Odkaz pre humenskú radnicu

Odkaz pre humenskú radnicu viac

Miestne dane a poplatky

Miestne dane a poplatky viac

UMR Humenné

UMR Humenné viac

Register dotácií schválených komisiami MsZ

Register dotácií schválených komisiami MsZ viac

PORADOVNÍK ŽIADATEĽOV O ZABEZPEČENIE POSKYTOVANIA SOCIÁLNEJ SLUŽBY

PORADOVNÍK ŽIADATEĽOV O ZABEZPEČENIE POSKYTOVANIA SOCIÁLNEJ SLUŽBY viac

Poradovník prideľovania bytov

Poradovník prideľovania bytov viac

Ministerstvo školstva

Ministerstvo školstva viac

Rekonštrukcia multifunkčného športového areálu na Laboreckej 1893/66 v Humennom

Rekonštrukcia multifunkčného športového areálu na Laboreckej 1893/66 v Humennom viac